Tipărire
Accesări: 1461
hobby venituri active si pasive metamorphosis by Laura Maria Cojocaru valorifica pasiunea
 
”Iubește ceea ce faci și nu vei simți că muncești nicio zi din viața ta”, se spune.
 
Ție câtă mulțumire îți aduce job-ul tău, cu alte cuvinte, activitatea pe care o faci pentru o sursă de venit?
E foarte adevărat că a avea un job „bun” îți poate asigura o formă de stabilitate, de siguranță atât socială, cât și financiară. Iar asta înseamnă, pentru o vreme, o doză de stabilitatea emoțională.
 
Dar ce faci dacă activitatea pe care o faci nu este mulțumitoare sufletește? În timp, observi că simți – tot mai evident și mai des – oboseală, neputință, frică, rușine, vinovăție și să ai chiar probleme de sănătate. De ce? Pentru că nu ești mulțumit și ajungi să-ți plângi de milă, iar corpul începe să tragă semnalul de alarmă.
Poate e momentul să faci o schimbare pentru tine.
 
Aspectul care depinde de tine 100%, care te reprezintă cu adevărat și care poate fi sursă pură și continuă de energie, este ceea ce-ți place să faci în timpul liber. Cu alte cuvinte, pasiunea ta, hobby-ul tău.
Da, vei spune, e ușor de spus, greu de făcut. Nu zic că e cel mai simplu lucru de făcut, dar cu ghidarea potrivită știu sigur că se poate. În urma a 15 ani de experiență și lucru cu peste 50 000 de clienți mulțumiți, am creat programul ”Valorifică-ți pasiunea” care te poate ghida să-ți depășești barierele.
Și ca să vezi că sunt mulți oameni pe care-i poți lua ca model, am adunat pentru tine poveștile a 10 antreprenori care și-au transformat hobby-urile într-o afacere.
 
Între timp, eu sunt doar la un apel distanță de Tine! Putem discuta liber 15 minute despre acest subiect, dacă vrei. Înscrie-te AICI
 
 
Câteva exemple despre ”SE POATE; DACĂ VREI”:
1. Dr. Marshall Goldsmith, Executive Coach, autor de ghiduri pentru managementul afacerilor
Dr. Marshall Goldsmith este un coach de renume mondial, un expert de top în leadership coaching și autor a 39 de cărți, inclusiv bestsellerul New York Times și Wall Street Journal „Triggers: CreatingBehaviorThatLasts - BecomingthePersonYouWantto Be”.
A început ca profesor asistent și apoi decan asociat la Colegiul de Afaceri al Universității Loyola Marymount. Pasiunea lui pentru lumea afacerilor l-a făcut să studieze și să-și transforme hobby-ul într-o afacere globală.
Dr. Goldsmith a fost, de asemenea, cunoscut ca pionier în utilizarea feedback-ului la 360 de grade. El a pregătit peste 150 de CEO și echipele lor de management pentru a aborda cu succes schimbările la locul de muncă.
 
2. Mark Zuckerberg, Meta
Când Mark Zuckerberg a dezvoltat un mic site de socializare pentru studenții de la Universitatea Harvard, acesta era în stadiul de hobby.
Dar proiect– care în cele din urmă a devenit Facebook – s-a transformat într-o companie globală de miliarde de dolari. Astăzi, averea sa netă este estimată la puțin sub 70 de miliarde de dolari.
 
3. Arthur Davidson and William Harley, Harley-Davidson
Motocicletele sunt de obicei sinonime cu una dintre cele mai cunoscute mărci din domeniu: Harley-Davidson.
Vehiculele omniprezente au început ca hobby-ul a doi prieteni, Arthur Davidson și William Harley, care au văzut apariția motorului pe benzină ca pe o modalitate de a inova designul bicicletelor. Astăzi, este una dintre cele mai mari companii publice din America.
 
4. Kevin Plank, UnderArmour
Cele mai bune invenții sunt soluții la problemele de zi cu zi - ceva pe care Kevin Plank îl știe prea bine.
În ciuda carierei prea puțin remarcabile în fotbal a fondatorului UnderArmour la Universitatea din Maryland, orele petrecute antrenându-se i-au inspirat ideea de milioane de dolari: îmbrăcăminte atletică pentru eliminarea umezelii.
Astăzi, Forbes raportează că valoarea netă estimată a lui Plank este de 2,1 miliarde de dolari.
 
5. Bill Gates, Microsoft
Când Bill Gates studia la Universitatea Harvard, intenționa să devină avocat și își petrecea timpul liber în laboratorul de calculatoare. După doi ani Gates a renunțat la școală pentru a-și urma pasiunea, care l-a condus spre crearea companiei Microsoft.
Cu o valoare netă estimată la 90 de miliarde de dolari, Gates este acum unul dintre cei mai bogați oameni din lume și a renunțat la companie pentru a se concentra pe filantropie.
 
6. Walt Disney, Compania Walt Disney
Interesul timpuriu al lui Walt Disney pentru desen a culminat în cele din urmă cu un imperiu multimedia care cuprinde personaje îndrăgite și filme animate.
La doar șapte ani, și-a vândut primele schițe vecinilor. Oriunde mergea – inclusiv o perioadă ca șofer de ambulanță în Europa în timpul Primului Război Mondial – crea desene animate. Întors în SUA după război, s-a angajat pe un post de caricaturist de publicitate.
Nu a durat mult până când Disney a ajuns la Hollywood, unde și-a creat cel mai faimos personaj, Mickey Mouse, în 1928.
 
7. William Boeing – Compania Boeing
Era în 1909 când William Boeing a văzut pentru prima dată o mașină zburătoare cu echipaj. Și acesta a fost momentul în care s-a îndrăgostit de avioane. Această întâlnire l-a inspirat pe Boeing să ia lecții de zbor la Glenn L Martin FlyingSchool din Los Angeles. Apoi acumperat unul dintre avioanele lui Martin.
La scurt timp după ce a devenit pilot, noul avion al lui Boeing a fost avariat și i s-a spus că piesele nu vor fi disponibile luni de zile. Acesta a fost momentul de răscruce al lui Boeing și al copilotului său. „Am putea construi singuri un avion mai bun și să-l construim mai repede” a zis el. Și așa au făcut!
Boeing a intrat în afaceri în 1916, creând avioane pentru marina americană. Compania Boeing este acum moștenirealăsată lumii de marele William Boeing. În 2018, la peste 100 de ani de la înființare, a înregistrat vânzări de 93,3 miliarde de dolari.
 
8. Satoshi Tajiri – Pokémon
Franciza Pokémon este una dintre cele mai populare din istorie, mai ales printre copii și cei care doresc să retrăiască nostalgia anilor 90. Iar hobby-ul din spatele acestei afaceri este la fel de unic.
În copilărie, SatoshiTajiri a fost supranumit „Dr Bug” din cauza dragostei sale pentru colecția de insecte. Acum, când te uiți înapoi la celebrul slogan al lui Pokémon, „Trebuie să-i prind pe toți”, totul începe să devină clar.
Combinând hobby-ul său din copilărie cu pasiunea sa ulterioară pentru designul de jocuri video, Tajiri și-a prezentat ideea Pokémon companiei de jocuri video Nintendo, care au fost impresionați de reputația sa și au decis să-l accepte.
În fruntea listelor francizelor media cu cele mai mari încasări și cu spin-off-uri precum Pokémon GO atingând 2 miliarde de dolari, nu credem că cineva mai râde acum de Dr Bug.
 
9. Jeff Bezos, Amazon
Amazon a parcurs un drum lung de la un magazin online de vânzări de cărți. Această companie de sute de miliarde de dolari vinde acum tot ce vă puteți gândi, de la cărți la produse alimentare.
Când compania a luat ființă în 1996, JeffBezos nu ar fi putut ști cât de mult seva dezvolta. Bezos a început Amazon în principal pentru a vinde, din garajul său,cărțile de la diferiți distribuitori. Pe măsură ce compania a crescut, viziunea lui a crescut, la fel și valoarea lor generală.
Amazon a început cu trei angajați și acum a ajuns să aibă mii de parteneri, angajați și mai multe depozite în toată lumea.
 
10. Pierre Omidyar, ebay
Un alt mare vânzător online, Ebay, a fost lansat în 1995 de un programator de computer pe nume Pierre Omidyar.
Site-ul a început să găzduiască licitații ca o modalitate de a vinde lucruri mai degrabă decât să publice doar un preț final stabilit. Până în 1997 site-ul său găzduia peste 250.000 de licitații pe an contribuind la construirea acestei afaceri.
Înainte de a începe acest imperiu Omidyar lucra în doemniul IT pentru Claris unde facea upgrade-uri de sistem. Odată ce a început să vândă articole din sufrageria lui și-a dat seama că și-a găsit noua carieră și eBay a devenit o afacere de miliarde de dolari de-a lungul anilor.
Practic, aceste povești de succes sunt exemple de activități care au ajuns să genereze în timp și Venituri Pasive. Cu alte cuvinte, un flux de venituri care, odată stabilit, necesită puțin sau deloc management activ pentru a genera fonduri.
 
Poate ai câteva idei despre cum poți să faci asta pentru tine, așa că iată câteva lucruri la care să te gândești înainte să pornești:
 
• Atenție la orice promite recompense uriașe și fără efort. Venitul pasiv nu este o realizare care se produce peste noapte. Tot ceea ce merită va necesita muncă, așa că ai grijă la scheme de îmbogățire rapidă și concepte de marketing pe mai multe niveluri. Căută câștiguri pe termen lung.
• Documentează-te! Când ai o idee, citește despre alți oameni care au făcut-o, documentează-te despre succesul lor și vezi dacă îți poți da seama cum au ajuns să aibă succes. Aproape totul a fost făcut înainte – a fost făcut bine și a fost făcut prost. Dacă știi cum arată o versiune de succes și o versiune eșuată înainte de a începe, te poate ajuta să eviți o mulțime de conflicte mai târziu.
• Evită să cheltuiești imediat sume mari de bani. Gândește-te mult la ce idei de afaceri vrei să pornești, înainte să investești șisă pierzi bani. Asigură-te că ai un plan înainte de a investi în ceva. Însă reține: unele investiții au sens. Totul ține de obiectivul tău final și de cât de mult îți dorești asta cu adevărat.
 
Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele modalități de a genera venituri pasive.
 
Care sună cel mai realizabil pentru tine?
Putem discuta liber 15 minute despre acest subiect. Înscrie-te AICI